26 Haziran 2021

Müzik Ruhun Gıdasıdır

Cep telefonumu yalnızca müzik dinlemek için kullanıyorum. Geçen gün bir parça çok hoşuma gitti. İsmini bilmiyorum. Baktım Schubert Arpeggione Sonat. Belki ismini hep ıska geçiyorum. Tam 200 yıl olmuş yaratılalı. Arpeggione de artık olmayan bir çalgı. Gitar ama yayla çalınıyor. Parçanın günümüz çalgılarına uyarlanmış çok varyasyonları var.

Gene dün grup sayfamıza bakarken Sergülen Kardeşimin geçen yıl yaptığı bir suluboya eserinin iç sayfalarda gizlendiğini gördüm. Grubumuzun sanatsal değerini vurgulamak için Sibel ve Sergülen kardeşlerimin eserlerini bir araya getirip müzik için bir fon yarattım. Bu eserlerini kullanmama izin verirlerse çok sevineceğim.
Aramızda bulunan müzik öğretmenlerimin çocukları ve torunlarını da katkı vermeye çağırıyorum.
Müzik ruhun gıdasıdır.



Hiç yorum yok: