23 Mart 2014

JavaScript Çalışması

Mayaların İzinde çalışmasını yaparken Google Maps Engine ile düzenlediğim haritanın sınırları ortaya çıktı. Gezilen yerlerin sıra ile numaralanması ve balonların içinde görünmesi daha güzel olacaktı. Araştırınca bunun javascript ile yazılabilecek bir program ile olabileceğini öğrendim. Java biliyorum ama javascript çok farklı bir dil. Google sayesinde arayarak bir iki gün içinde böyle bir program yazmayı becerdim.

Daha sonra farkına vardığım bir olanak beni çok sevindirdi. Haritanın solundaki çöp adamı sürükleyerek sokak gezintisi yapmak da mümkün. Maya ören yerlerini de izleyebiliyorsunuz. Balonlara tıklayarak Sevgili Yücel Tanyeri'nin anlatımını ve sonunda onun verdiği bağlantıdaki fotoğraf senfonilerini izlemenizi öneririm.

(Google Map Engine uygulaması kaldırıldığı için yaptığım çalışma  sonuç vermiyor. Özür diliyorum)

MarkerWithLabel Example

Hiç yorum yok: